РОЛЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Анотація
На підставі аналізу психолого-педагогічних джерел з’ясовано підходи до трактування сутності позааудиторної роботи студентів. Розглянуто її види та форми організації. На прикладі підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі у Львівському інституті економіки і туризму акцентовано на визначальній ролі викладача в організації різних форм позааудиторної роботи професійного спрямування.
Ключові слова: дослідник, керівник, компетентність, лідер, майстерність, наставник, організатор, партнер, позааудиторна робота, порадник, професійне спрямування, професійні якості.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5407
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.