ГРОМАДЯНСЬКЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ США    В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ЗМІН

Tetyana Koshmanova

Анотація


Проаналізовано реконцептуалізації американської громадянської освіти на користь мультикультурного громадянства, зумовленого глобальними освітньотрансформаційними змінами. Розглянуто теоретичні та концептуальні завдання громадянської освіти; виокремлено ідеї розвитку ідентифікації студентів; запропоновано її практичне використання на засадах аналізу літератури та досвіду автора.

Ключові слова: громадянська освіта, трансформаційні знання, реконцептуалізація громадянської освіти, мультикультурне громадянство. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5400

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.