СИСТЕМА ВИЩОЇ ОСВІТИ ФРН В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
Анотація
Досліджено актуальну структуру системи вищої освіти ФРН, типи вищих навчальних закладів, їхні профілі та спеціалізації, проаналізовано тривалість базових та доповнювальних навчальних програм, види освітньо-кваліфікаційних рівнів, а також зміни, що відбуваються у сфері вищої освіти Німеччини у зв’язку з Болонським процесом. Визначено, що особливості та відмінності різних типів ВНЗ у процесі реалізації принципів побудови спільного європейського освітнього простору поступово нівелються.
Ключові слова: європейський освітній простір, двоциклове навчання, доступеневе і післяступеневе навчання, ліцензування, акредитація, Європейська система перезарахування кредитів, магістерський ступінь, бакалаврський ступінь, освітньо-кваліфікаційний рівень.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5363
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.