ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ  ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ   В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Mariana Zakharchuk

Анотація


Розглянуто актуальну проблему професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до роботи в умовах інклюзивної освіти; проаналізовано можливість введення спеціального курсу в навчально-виховний процес ВНЗ; запропоновано найактуальніші напрями підготовки молодих викладачів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання.

Ключові слова: інклюзивне навчання, люди з особливими потребами, інноваційна діяльність, педагогічна інновація, готовність педагога до інноваційної діяльності. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5342

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.