ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ
Анотація
Розглянуто головні положення сучасної філософії освіти, зокрема конструктивізму. Визначено суть та цінності педагогічної діяльності викладача вищої школи як організатора навчального процесу. Проаналізовано принципи організації навчання студентів і функції педагогічної діяльності викладача у контексті сучасної освітньої парадигми. Виокремлено ролі викладача відповідно до співвідношення педагогічного керівництва й активності студентів.
Ключові слова: теорія конструктивізму, конструювання знань, особистісний сенс, цінності педагогічної діяльності, функції діяльності викладача, “науковий просвітитель”, “наставник”, “фасилітатор”, “посередник”.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5322
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.