МОТИВАЦІЯ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ДО НАВЧАННЯ ЯК ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ЧИННИК СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА
Анотація
Розглянуто проблеми мотивації майбутніх юристів до навчання. Досліджено співвідношення свідомих і неусвідомлених мотивів до навчання. На підставі опитування студентів визначено пріоритетні напрями навчально-виховної роботи викладачів та кураторів груп з метою забезпечення суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і студента.
Ключові слова: мотивація, мотиви, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, ставлення студентів до навчальної діяльності.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5204
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.