ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СТАНІВ СТУДЕНТІВ  У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Larysa Borysenko

Анотація


Розглянуто деякі ознаки та параметри функціональних станів студентів, які виявлені  у процесі психолого-педагогічної підготовки у Київському національному  економічному університеті.  На підставі аналізу емпіричних даних запропоновано  один  із  шляхів  оптимізації функціональних станів студентів – педагогічний супровід, який здійснюють викладачі у процесі спільної навчальної діяльності.

Ключові слова: функціональні стани, психолого-педагогічна підготовка, оптимізація, педагогічний супровід. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5194

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.