ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ  У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІН  ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ЦИКЛУ

Olena Marusenko, Antonina Kovalyova, Olena Brezhneva

Анотація


Порівняно ефективність викладання предметів психолого-педагогічного спрямування у класичному варіанті  з елементами дидактичної творчості. Доведено, що середній бал, одержаний студентами в результаті праці у творчих групах з використанням інтерактивних технологій, був вищий, ніж у випадках класичного проведення занять; більшість учасників педагогічного експерименту (85%) на суб’єктивному рівні віддавала перевагу саме творчому варіанту проведення занять.

Ключові слова: вища освіта, предмети психолого-педагогічного циклу, елементи дидактичної творчості.  


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5146

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.