СПРИЙМАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
Мета дослідження – вивчення уявлень та оцінок студентів, ефективності дистанційного інтерактивного навчання. Розглянуто результати опитування, проведеного у групі 125 студентів перед і після завершення дистанційного навчального курсу з психології здоров’я. Зазначено, що студенти виокремлюють деякі переваги дистанційного діалогового навчання порівняно з традиційними методиками (збереження часу, краще визначення планів роботи, можливість вивчення більшої кількості курсів тощо). Водночас стверджено, що студенти непереконливі в ефективності дистанційного інтерактивного навчання порівняно з традиційним.
Ключові слова: інформаційна технологія, дистанційне навчання, діалогове навчання, традиційні методики, дистанційний навчальний курс.
Повний текст:
PDF (English)DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5032
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.