УКРАЇНСЬКА УЧИТЕЛЬСЬКА СЕМІНАРІЯ У КРИНИЦІ ЯК ОСЕРЕДОК ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ у 40-х роках ХХ століття

Ihor Pavliv

Анотація


Розглянуто передумови зародження, історичні аспекти становлення та розвитку української учительської семінарії у Криниці (1940–1944). Акцентовано на змісті підготовки майбутніх учителів початкових шкіл, системі національнопатріотичного виховання учнівської молоді. Простежено роль навчального закладу як важливого осередку культурно-освітнього життя  українців Лемківщини у 40-х роках ХХ століття.  

Ключові слова: Лемківщина, педагогічна освіта, учительська семінарія,    навчально-виховний процес,  формування національної свідомісті. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2010.26.4961

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.