УКРАЇНСЬКА УЧИТЕЛЬСЬКА СЕМІНАРІЯ У КРИНИЦІ ЯК ОСЕРЕДОК ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ у 40-х роках ХХ століття
Анотація
Розглянуто передумови зародження, історичні аспекти становлення та розвитку української учительської семінарії у Криниці (1940–1944). Акцентовано на змісті підготовки майбутніх учителів початкових шкіл, системі національнопатріотичного виховання учнівської молоді. Простежено роль навчального закладу як важливого осередку культурно-освітнього життя українців Лемківщини у 40-х роках ХХ століття.
Ключові слова: Лемківщина, педагогічна освіта, учительська семінарія, навчально-виховний процес, формування національної свідомісті.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2010.26.4961
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.