ПРОБЛЕМА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ФРАНЦІЇ
Анотація
Розглянуто суть, інтерпретації поняття обдарованості, критерії визначення обдарованих учнів у французьких дослідженнях; описано проблеми школярів високого інтелектуального потенціалу у закладах середньої освіти Франції. Проаналізовано форми диференціації навчання обдарованих учнів у коледжах Франції. Висвітлено значення національних асоціацій для підтримки виняткових учнів у навчанні й розвитку.
Ключові слова: система освіти Франції, обдаровані учні, учні з високим інтелектуальним потенціалом, інтелектуальні здібності, диференціація навчання, модель прискорення й ущільнення, модель збагачення, національні асоціації для обдарованих.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2011.27.4925
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.