ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ К. УШИНСЬКОГО ТА Г. ВАЩЕНКА
Анотація
Розглянуто особливості визначення методів навчання в історичному аспекті. Подано різні підходи до класифікацій методів у сучасній дидактиці. Описано особливості методики пояснювального читання К.Ушинського. Розглянуто погляди Г.Ващенка на активні методи як дослідні, пасивні методи – методи готових знань. Акцентовано на поглядах учених-педагогів щодо активізації навчального процесу.
Ключові слова: метод навчання, класифікації методів, активні, напівактивні, пасивні методи, методика пояснювального читання, активне навчання, інтерактивне навчання, активізація навчання.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2013.29.4855
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.