АДАПТАЦІЯ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЕТАП ЙОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ У ПЕРШІ РОКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Marta Maksymets

Анотація


З’ясовано категоріальну сутність поняття “адаптація”, а також наведено підходи науковців до трактування таких її видів, як “професійна”, “соціальна”, “психологічна”, “соціально-психологічна”, “дидактична”. Визначено адаптацію вчителя іноземної мови на початку самостійної педагогічної діяльності як початковий етап його професійного становлення; обґрунтовано важливість адаптації молодого вчителя як етапу його професійного становлення у перші роки самостійної педагогічної діяльності, вплив її успішного проходження на подальшу професійну діяльність.

Ключові слова: адаптація, професійна адаптація, професійне становлення. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2013.29.4836

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.