ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ ТЕСТУВАННЯ  НА БАЗІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕРНЕТ-ПІДХОДУ

Olha Bilyakovska, Andrii Melnychyn

Анотація


У статті висвітлено актуальну проблему вимірювання знань студентів засобами тестування. Акцентовано на загальних вимогах до якості тестів, подано класифікацію тестів на основі аналізу різних видів  контролю, узагальнено основні вимоги до тестових завдань. Розглянуто переваги тестового контролю як ефективного засобу діагностики знань студентів. Запропоновано модель системи тестування знань на базі соціального інтернет-підходу та розглянуто особливості її програмної реалізації.

Ключові слова: база даних, тестовий контроль, система тестування знань. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2013.29.4830

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.