МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ
Анотація
Актуальність викладеного матеріалу зумовлена потребою спеціальної підготовки майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування та необхідністю створення моделі такої підготовки. Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування у психолого-педагогічній науці. Подано результати формувального етапу дослідження стану сформованості готовності студентів– майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування. Обґрунтовано авторську модель формування готовності у процесі вивчення студентами іноземної мови. Визначено загальнодидактичні та специфічні принципи створення моделі до цього виду діяльності. Охарактеризовано структурні компоненти готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування: мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, оцінно-рефлексивний. Описано етапи реалізації моделі формування готовності майбутніх економістів до означеного виду діяльності: адаптивно-підготовчий, навчально-моделювальний, корегувальнореалізуючий. Створення такої моделі визначає необхідність розроблення практичних шляхів її реалізації.
Ключові слова: майбутні економісти, професійне іншомовне спілкування, модель формування готовності, компоненти готовності.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2013.29.4820
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.