ТЕРМІНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ

Halyna Krokhmalna

Анотація


Розглянуто особливості формування термінологічної компетентності як обов’язкового складника мовленнєвої культури вчителя початкової школи. Проаналізовано пошуки дефініцій поняття термін. Окреслено функціональні можливості змістового наповнення дисципліни “Українська мова професійного спрямування” щодо формування основ термінологічної компетенції майбутнього педагога. Запропоновано систему вправ та завдань для вироблення умінь та навичок досконалого володіння термінологічною лексикою.

Ключові слова: термін, термінологічна компетентність, педагогічна термінологія, термінологічна грамотність, професійне мовлення. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4801

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.