ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК ДІАЛОГУ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ
Анотація
Визначено сучасні підходи до вищої освіти, які обґрунтовують значущість організації навчального процесу у вищій школі, як діалогу викладача і студентів. Розглянуто головні ознаки діалогу як професійної, філософсько-етичної позиції викладача, що відповідають засадам сучасної філософії освіти. Визначено сутнісні характеристики діалогу як методу навчання. Окреслено правила, прийоми організації діалогічного навчання у вищій школі. Розкрито особливості застосування питань для організації діалогу в навчальному процесі.
Ключові слова: суб’єкт-суб’єктна взаємодія, діалог, діалог як метод, діалог як позиція, правила діалогічної взаємодії, прийоми спілкування, таксономія питань.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4782
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.