ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ  ЯК ДІАЛОГУ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ

Tetyana Ravchyna

Анотація


Визначено сучасні підходи до вищої освіти, які обґрунтовують значущість організації навчального процесу у вищій школі, як діалогу викладача і студентів. Розглянуто головні ознаки діалогу як професійної, філософсько-етичної позиції викладача, що відповідають засадам сучасної філософії освіти. Визначено сутнісні характеристики діалогу як методу навчання. Окреслено правила, прийоми організації діалогічного навчання у вищій школі. Розкрито особливості застосування питань для організації діалогу в навчальному процесі.

Ключові слова: суб’єкт-суб’єктна взаємодія, діалог, діалог як метод, діалог як позиція, правила діалогічної взаємодії, прийоми спілкування, таксономія питань. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4782

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.