РЕФЛЕКСІЯ ЯК ЦІННІСТЬ В НАВЧАЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ ВЧИТЕЛЯ
Анотація
Особливістю педагогічної діяльності, яка вимагає критичного осмислення, є розуміння рефлексії як цінності в професії вчителя. Окрім цього, рефлексії вчителя є джерелом його власних педагогічних теорій, що дозволять вчителеві стати “рефлексивним практиком”, орієнтованим на аналіз, осмислення і оцінювання сучасної теорії та практики освіти. Тому в процесі професійного навчання вчителів важливо звертати увагу на розвиток рефлексії, для того щоб зменшити у майбутньому кількість вчителів, не здатних до глибокого осмислення та аналізу своєї діяльності.
Ключові слова: відображення, окремі теорії “рефлексивної практики” вчителів.
Повний текст:
PDF (English)DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4780
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.