ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ WORDART ТА ГЕНЕРАТОРА РЕБУСІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Анотація
Нова українська школа покликана зробити освітній процес сучасним, цікавим та інтерактивним, тому без використання інноваційних технологій, а саме інтернет-ресурсів, не обійтись. Учителі постійно перебувають у пошуку інноваційних методів навчання, у формах їх впровадження. Актуальність теми полягає в тому, що потрібно шукати ефективні методи навчання, які сприятимуть підвищенню мотивації, кращому засвоєнню знань. У контексті сьогодення варто також розуміти, що онлайн-ресурси значно полегшують роботу вчителя під час дистанційного навчання.
Мета статті – розгляд інтернет-ресурсу WordArt та генератора ребусів – Ребус № 1 (rebus1.com) – на уроках мистецької освітньої галузі.
Досліджено використання інтернет-ресурсів WordArt та Ребус № 1 на уроках мистецтва у початковій школі. Зазначено, що одна з проблем, з якою стикається освіта сьогодні – це пошук методів, ресурсів, які сприятимуть підвищенню мотивації учнів. Хмари слів та ребуси на уроці – це гарний приклад того, як поєднати навчання з грою, адже їх застосування сприяє розвитку творчого мислення, уваги, підвищує інтерес до навчання та робить уроки цікавими. Досліджено поетапність створення хмари слів (WordArt): реєстрація, розглянуто розділи сервісу “галерея”, “ресурси”, “шаблони”. Описано створення хмари слів до теми “Жанри мистецтва”. Показано приклади хмар слів. Наведено шляхи збереження створеного зображення, а також приклади використання WordArt. Розглянуто етапи створення ребусу за допомогою генератора ребусів – Ребус № 1 (rebus1.com). Обґрунтовано, на якому етапі уроку краще застосовувати ребуси. Показано приклад згенерованого ребусу. Зроблено висновок про важливість використання даних інтернет-ресурсів. Визначено перспективи подальших досліджень, які полягають у аналізі нових ресурсів та у розробці рекомендацій щодо їх використання.
Ключові слова: інтернет-ресурси, WordArt, хмара слів, генератор ребусів, мистецтво, мистецька освітня галузь, урок.
Повний текст:
PDF (English)Посилання
- Антонова О. Нова українська школа: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти. Київ : Генеза, 2019. 96 с.
- Аман І. С., Литвиненко О. В. Інтернет-сервіси в освітньому просторі : метод. посібник. Кропивницький : КЗ “КОІППО ім. Василя Сухомлинського”, 2018. Вип. 3. 76 с.
- Гущина Н. Нова українська школа: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти : навч.-метод. посібник. Київ : Вид. дім “Освіта”, 2020. 112 с. URL: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/navchalno-metodychny-posibnyky/dlya-pedpraytsivnykiv/Metod-Guchshina.pdf.
- Ларіонова Н. Електронні освітні ігрові ресурси в освітньому процесі початкової школи : наук.‑метод. посібник. Харків : Друкарня Мадрид, 2020. 96 с.
- Масол Л. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Мистецтво” у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод. посібник. Київ : Генеза, 2019. 208 с.
- Новосельська Н. Т., Комарницька С.-Л. В. Використання інтернет-ресурсів для реалізації мистецької освітньої галузі. Перспективи та інновації науки. 2025. № 2 (48). С. 773–782. URL : http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/326/426.
- Позднякова Т., Тимчина В., Тимчина Н. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології. Нова педагогічна думка. 2019. № 1(97). С. 49–54.
- Сипченко О. Дисемінація онлайн-ресурсів в освітній процес в умовах воєнного часу. Гуманізація навчально-виховного процесу. 2022. №. 2 (102). С. 35–45.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2025.42.13469
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.