ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ОСНОВІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ УРОКІВ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ ТА РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ

Halyna Podanovska

Анотація


Розглянуто проблему формування комунікативної компетентності молодших
школярів. Проаналізовано програмові вимоги щодо формування мовленнєвих умінь
під час вивчення навчальної дисципліни “Літературне читання”. Наголошено на
взаємозв’язку уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою, роботи з
інформацією. Окреслено шляхи формування комунікативної компетентності як на
уроках літературного читання, так і під час роботи з дитячою книжкою.
Ключові слова: комунікативна компетентність, мовленнєві уміння, молодші
школярі, літературне читання, робота з дитячою книжкою, робота з інформацією.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.10122

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.