ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ І МУЗЕЮ В КОНТЕКСТІ РЕФОРМ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ І ПОЛЬЩІ
Анотація
На підставі нормативних документів з питань реформування середньої освіти
автором визначено тенденції створення умов для співпраці між школами та іншими
соціальними інституціями, зокрема музеями. Доведено, що важливим у цьому
ракурсі є досвід Польщі, яка здійснює реформування системи середньої освіти
відповідно до стандартів ЮНЕСКО, Европарламенту та Ради Європи. Визначено
здобутки українських музейних закладів у розвитку неформальної освіти, зокрема, у
створенні дитячих центрів з експозиціями для різних вікових груп відвідувачів,
організації музейних проектів, розширення функцій та ініціатив поза межі музейних
форумів. З’ясовано основні риси, притаманні музейним заняттям, а саме взаємне
проникнення та інтегрування мистецьких дисциплін та шкільних предметів,
налагодження діалогу між різними віковими групами та взаємний обмін досвідом,
використання наочності та розвиток мислення.
Ключові слова: музей, реформи середньої освіти, неформальна освіта,
становлення співпраці між загальноосвітніми школами та музеями.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.10121
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.