КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ПІД ЧАС ПОЕТАПНОГО ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІЛОВОМУ ПИСЕМНОМУ СПІЛКУВАННІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ

Iryna Chorna

Анотація


Розглянуто критерії відбору навчального матеріалу, а саме лексичних одиниць
та зразків писемного мовлення англійської мови під час формування лексичної
компетентності в діловому писемному спілкуванні майбутніх спеціалістів з
маркетингу. Визначено основні критерії відбору навчального матеріалу для
формування визначеної компетентності. Проаналізовано етапи роботи студентів зі
зразками письмового іноземного мовлення та етапи формування лексичної
компетентності зокрема. Подано приклади комунікативних писемних ситуацій,
відповідно до яких виявлено зразки ділового письмового мовлення майбутніх
маркетологів. Запропоновано поєднання етапів формування лексичної
компетентності та формування компетентності у письмі як ефективної системи для
формування потрібних лексичних навичок та вмінь у діловому письмовому
спілкуванні майбутніх спеціалістів з маркетингу.
Ключові слова: критерії відбору лексичних одиниць, зразки мовлення,
комунікативні ситуації, етапи формування лексичної компетентності, етапи роботи із
зразками мовлення.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.10118

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.