СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКОВОЇ КОРЕКЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ З ГІПЕРАКТИВНИМ РОЗЛАДОМ З ДЕФІЦИТОМ УВАГИ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Анотація
З’ясовано основні причини та прояви неприйнятної поведінки дітей з
поведінковими розладами, а саме з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги
(ГРДУ) в умовах освітнього середовища. Обґрунтовано основні стратегії реагування
та корекції такої поведінки.
Розглянуто найефективніші техніки корекції поведінки дитини з ГРДУ в класі,
ними є: поведінковий план, ведення поведінкових карток, щоденників поведінки
поведінковий контракт, система жетонів і пенальті
Ключові слова: гіперактивний розлад з дефіцитом уваги, корекція
неприйнятної поведінки, техніки поведінкової корекції.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.10117
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.