РОЛЬ ПИСЬМОВОГО ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
Розглянуто відносини між засобами діагностики знань студентів і результатами
навчання. На аналізі конкретних прикладів проілюстровано ефективність окремих форм тестування для одержання нових знань та мотивації студента. Визначено перспективи подальших розробок науково обґрунтованих форм тестування.
Ключові слова: засоби діагностики знань, тестування, тестові питання, описові
питання, мотивація, “незалежний помічник”.
Повний текст:
PDFПосилання
Борисенко П. А. Основні вимоги до підготовки тестів у навчанні іноземних мов / П. А. Борисенко // Науковий вісник : зб. праць ВДУ. – 2007. – № 3. – С. 58–61.
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с. 4.
Когут Т. Б. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальних закладах: мотиваційний аспект / Т. Б. Когут, О. В. Сидорчук // Дискурсні стратегії
лінгвістики ХНІ століття : зб. матеріалів конференції ЛНУ. – 2011. – С. 264–265.
Навольська Г. І. Дидактичні умови формування лінгвістичної компетенції студентів філологічних факультетів при вивченні латинської мови / Г. І. Навольська // Науко-
ві записки : зб. праць Національного університету “Острозька академія”. – 2012. – Вип. 29. – С.15–16.
Фіцула М. М. Педагогіка : навчальний посібник. [для студ. вищ. пед. навч. закл.] / Михайло Миколайович Фіцула. – Тернопіль : “Навчальна книга Богдан”, 1997. – 192 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.