КОМПЛЕКСНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА ПЕРЕКЛАДУ
Анотація
Наголошено на важливості поєднання процесу вивчення іноземної мови з іншими
предметами гуманітарного циклу, визначаються цілі та форми організації інтегрованих курсів у вишах. Автор вказує на основні види діяльності, що застосовуються в процесі комплексного навчання перекладу та іноземної мови, описує найефективніший спосіб організації роботи на заняттях – рольову гру – та практичні навички, що удосконалюються в результаті інтегрованого навчання.
Ключові слова: види діяльності, комплексне навчання, переклад, практичні навички, рольова гра, форми застосування.
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Brumfi t C. Communicative Methodology in Language Teaching / Christopher Brumfi t. – Cambridge : Cambridge University Press, 1984. – 214 p.
Canale M. (1980) Theoretical Bases of Communicative Approaches to Second Language Teaching. Applied Linguistics / Michael Canale. – Oxford : Oxford University Press, 1980. – 50 p.
Thornbury S. An A–Z of EFL. Macmillan Books for Teachers / Scot Thornbury. – Macmillan Education, 2007. – 94 p.
Brown H. Douglas. Teaching by principals: an interactive approach to language pedagogy / H. Douglas Brown. – L. : Pearson Education Limited, 2007. – 569 p.
Burt, A. The A to Z of Correct English / Angela Burt. – Oxford : How to books Ltd, 2002. – 205 p.
Easton G. Learning from case studies / Geoffrey Easton. – Englewood Cliffs, NJ : Prentice Hall Regents, 1982. – 140 p.
Ellis R. Understanding Second Language Acquisitions / Ron Ellis. – NY : Oxford University Press, 2000. – 327 p.
Harmer J. How to teach English. – Longman, 1998. – 208 p.
Shrum L. Judith. Teacher’s handbook: Contextualized language Instruction / L. Judith Shrum. – NY : Berkley Books, 2009. – 510 p.
Wajnryb R. Grammar Dictation / [Ed. By Alan Maley]. – Oxford : Oxford University Press, 1990. – 144 p.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.