МІСЦЕ АНГЛОМОВНОЇ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ
У СУЧАСНІЙ ЛІНГВІСТИЦІ
Анотація
Проаналізовано одне з актуальних явищ сучасної лінгвістики – рекламний дис-
курс. Розглянуто різні підходи до визначення понять реклами та рекламного дискурсу,
способи репрезентації рекламного дискурсу в сучасному Інтернет-просторі. Особливу
увагу приділено вивченню конститутивних ознак рекламного дискурсу як окремо-
го типу інституційного дискурсу, проаналізовано поняття “Інтернет-реклама” та її
відмінності від традиційних ЗМІ.
Ключові слова: дискурс, реклама, рекламний текст, Інтернет-реклама, інсти-
туційний дискурс.
Повний текст:
PDFПосилання
Аветісова Д. С. Англомовний рекламний дискурс у сучасному інформативному
просторі/ Аветісова Д. С. // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.
nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_gn/2009_3-4/fi les/GN309_26.pdf.
Бенвенист Э. Общая лингвистика / Э. Бенвенист. – 3-е изд. – М. : Эдиториал УРСС,
– 448 с.
Бєлова А. Д. Поняття “стиль”, “жанр”, “дискурс”, “текст” у сучасній лінгвістиці /
А. Д. Бєлова // Вісник Іноземна філологія. – К. : Вища школа, 2002. – Вип. 32–32. – С.
–14.
Битянова М. Р. Социальная психология: наука, практика и образ мислей / М. Р. Битя-
нова. – М. : ЭКСМО-Пресс, 2001. – 576 с.
Дейк ван Т. А. Язык. Познание. Коммуникация [пер. с англ. / сост. В. В. Петрова ; под
ред. В.И. Герасимова] / Т. А. ван Дейк – М. : Прогресс, 1989.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.