СПЕЦИФІКА МУЗИЧНО-СЕМАНТИЧНОГО АНАЛІЗУ В “ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ МУЗИЦІ БЕТОВЕНА” Е. Т. А. ГОФМАНА

Svitlana Macenka

Анотація


Есе Е. Т. А. Гофмана “Інструментальна музика Бетовена” (“Beethovens Instrumentalmusik”) розглянуто як критичну статтю, надруковану в “Allgemeine Musikalische Zeitung”, а також як художню імпровізацію композитора Крайслера зі збірки “Крайслеріана” (“Kreisleriana”, “Fantasiestücke” Bd. 1, 1814). Жанровий аспект уможливив співставлення музично-семантичного аналізу музики Бетовена Гофманом у музично-критичному тексті та художньому творі й унаочнення в них взаємодії різних типів дискурсу. Відтак, порушено проблеми становлення творчого методу Гофмана-письменника, художнього осмислення музики на тлі її критичного огляду, розширення функцій критичного тексту в художньому просторі, розрізнення об’єктивної правильності та поетичної правди.
Ключові слова: Е. Т. А. Гофман, інструментальна музика Бетовена, критична
стаття, імпровізація Крайслера, художнє мовлення про музику.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.