ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДРАМИ В НАУКОВО-КРИТИЧНОМУ ДИСКУРСІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ (“МИХАЭЛЬ КРАМЕР”. ПОСЛЕДНЯЯ ДРАМА ГЕРГАРТА ГАУПТМАНА)

Іryna Burban

Анотація


Розглянуто погляди Лесі Українки на теорію драми, викладені в її статті ““Миха-
эль Крамер”. Последняя драма Гергарта Гауптмана”. Відзначено, що авторка зробила важливу з теоретичного погляду спробу окреслити типогенезу сучасного їй новоромантичного напряму в драматургії. Головні здобутки Лесі Українки для теорії драми в цій студії пов’язані з психологічним аналізом типів, що зобразив німецький драматург, у контексті західноєвропейської літератури.
Ключові слова: новоромантизм, теорія драми, тип, ідея самотності, психологізм,
драматург.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.