ЛІНГВОПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ СУЧАСНОГО ФРАНКОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ
Анотація
Досліджено структурно-семантичні, стилістичні та функціональні особливості
текстів реклами, що дало змогу оцінити лінгвопрагматичний аспект сучасного франкомовного рекламного тексту. Виділено деякі синтаксичні та стилістичні форми, що з’явилися завдяки саме сучасному рекламному тексту. Розглянуто також проблему узусу та порушення мовної норми, з одного боку, та новаторства і креативного підходу до мови, – з іншого.
Ключові слова: рекламний текст, слоган, паратакс, адвербіалізація прикметника, копуляризація дієслова, мовна гра, мовний зворот, узус, мовна норма.
Повний текст:
PDFПосилання
Гурская Н. А. Выразительные средства синтаксиса рекламных текстов / Н. А. Гурская. – Граммат. и лексико-семант. исследования в синхронии и диахронии. – 1975. – Вып. 3. – С. 19–25
Денисенко О. Є. Переклад експресивних конструкцій у рекламному тексті [Електронний ресурс] / О. Є. Денисенко // Матеріали конференції Соціум. Наука. Культу-
ра” (24–26 січня 2012 р.) . – Режим доступу: http://intkonf.org/denisenko-oe-perekladekspresivnih-konstruktsiy-u-reklamnomu-teksti/
Мова реклами у текстах газет і журналів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.referatu.net.ua/referats/128/5218
Bentolila A. Structures syntaxiques des textes publicitaires / A. Bentolila, N. Bachala, V. Carvalho. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.persee.fr/web/revues/home/prescript/article/fr_0023_8368_1977 num_35_1_4831
Domínguez Fernando Navarro. La rhétorique du slogan : cliché, idéologie et communication / Fernando Navarro Domínguez. –Bulletin Hispanique, 2005. N 107–1. Vol. 107. P. 265–282.
http://www.amaguiz.com/assurance-en-ligne/
http://www.arpp-pub.org.pdf
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.