АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ГЛОБАЛЬНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОСТОРУ

Elena Iurchenko

Анотація


Розглянуто конкурентне середовище глобального туристичного простору, розвиток якого
відбувається нерівномірно. На базі кластерного аналізу у розрізі 140 країн і територій світу
виокремлено п’ять типів дестинацій, які відрізняються характером туристичної діяльності. Для
них визначено можливі стратегії розвитку туризму. Проаналізовано залежність ВВП країни
від об’єму туристичних прибуттів. Показано, що проведення активної туристичної політики
із залучення туристів і збільшення доходів від туризму у всіх країнах сприяє збільшенню ВВП
країни. Доведено, що доходи від туризму на 1 особу й інтенсивність туристичних прибуттів вищі в
тих країнах, де вищий рівень життя населення та конкурентоспроможніші нормативна база, бізнес-
середовище й інфраструктура.
Ключові слова: міжнародний туризм; туристичний простір; конкуренція; стратегія.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vir.2016.40.0.9541

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.