ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Назарій Любомирович Мандюк

Анотація


Проаналізовано роль та специфіку використання засобів маркетингових комунікацій, зокрема
паблік рилейшнз та елементів брендингу у маркетинговій діяльності туристичних підприємств,
забезпечення його конкурентних переваг. Обґрунтовано необхідність та переваги застосування
цих маркетингових інструментів у системі просування туристичного продукту підприємства.
Розглянуто також особливості застосування таких маркетингових інструментів, як пропаганда,
спонсорство та реклама.
Ключові слова: маркетингові комунікації; засоби просування; політика просування; засоби
паблік рилейшнз; брендинг; туристичне підприємство; туристичні послуги.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vir.2016.40.0.9528

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.