ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
Анотація
Проаналізовано поняттєво-термінологічні та методичні засади ринку туристичних послуг.
Розглянуто країни, до яких найчастіше виїжджали громадяни України з метою туризму.
Опрацьовано статистичні дані щодо кількості громадян України, які виїжджали за кордон, та
кількості іноземних громадян, які відвідали Україну, а також кількості туристів, обслуговуваних
суб’єктами туристичної діяльності України. Визначено головні чинники формування попиту та
пропозиції в умовах економічної кризи.
Для ефективної діяльності туристичного підприємства, для формування конкурентоспроможної
пропозиції та визначення пріоритетних напрямів роботи підприємства необхідний своєчасний
аналіз туристичного попиту з урахуванням усіх особливостей та чинників (економічного,
суспільно-психологічного та пропозиційного).
Ключові слова: туристичний продукт; туроператор; турагентство; чинники формування
попиту.
Розглянуто країни, до яких найчастіше виїжджали громадяни України з метою туризму.
Опрацьовано статистичні дані щодо кількості громадян України, які виїжджали за кордон, та
кількості іноземних громадян, які відвідали Україну, а також кількості туристів, обслуговуваних
суб’єктами туристичної діяльності України. Визначено головні чинники формування попиту та
пропозиції в умовах економічної кризи.
Для ефективної діяльності туристичного підприємства, для формування конкурентоспроможної
пропозиції та визначення пріоритетних напрямів роботи підприємства необхідний своєчасний
аналіз туристичного попиту з урахуванням усіх особливостей та чинників (економічного,
суспільно-психологічного та пропозиційного).
Ключові слова: туристичний продукт; туроператор; турагентство; чинники формування
попиту.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vir.2016.40.0.9517
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.