МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ І АНАЛІЗ  КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА В ТУРОПЕРЕЙТИНГУ

Андрій Михайлович Манько

Анотація


В статті проаналізовано  конкурентне середовище в туроперейтингу і проведено його маркетингове дослідження. Охарактеризовано конкурентів туристичного оператора як інших, що ведуть активну діяльність суб'єктів туристичного ринку, орієнтованих на сегмент споживачів, в якісному і ефективному задоволенні потреб якого туристичний оператор має найбільшу нагоду. На сучасному ринку послуг (невід'ємною частиною якого є і туристичний ринок) враховано і факт того, що тур є типовою послугою, тобто товаром, що вимагає від свого покупця не тільки грошових коштів (будь-яка послуга має ринкову ціну), але і частину його вільного часу (будь-яка послуга, у тому числі і організовані поїздки, є тривалими в часі).

Проаналізовано конкурентну боротьбу на туристичних ринках та  конкурентне середовище туристичного оператора на початковому етапі проектування туру яке зводиться до визначення ступеня обхвату конкурентами сегментів, в задоволенні потреб яких туроператор має найбільші перспективи.

Оцінено сильні і слабкі сторони конкурентних пропозицій та з'ясовано в чому конкретно переважають тури, організовувані суперниками, і чи є у автора тур-проекту можливості успішного ведення конкурентної боротьби.

Охарактеризовано туроператорів які  цілком можуть вважати своїми конкурентами бібліотеки, учбові заклади, тренажерні зали, інтернет - послуги  і т.д., оскільки віднімають у потенційних мандрівників, перш за все, вільний час, .який вони могли б витратити на здійснення поїздки. Підприємства не туристичної сфери послуг, які негативно впливають на можливості споживачів в здійсненні турів (наявність необхідних грошових коштів і вільного часу) і тим самим затрудняють роботу туроператора, можна назвати непрямими конкурентами. Способом боротьби з непрямими конкурентами є тільки пропаганда туристичного способу життя, яке проводять безліч великих туроператорів разом з рекламними кампаніями своїх турів


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vir.2018.45.0.9405

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.