АДМІНІСТРАТИВНІ МЕТОДИ ТА ПЕРІОДИ СПІВПРАЦІ УКРАЇНИ
З ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ У ГАЛУЗІ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ
ЕНЕРГЕТИКИ
Анотація
Розглянуто альтернативну енергетику як пошук нових джерел енергії,
зокрема, нетрадиційних, що забезпечать незалежність від паливної енергетики.
Зниження енергетичної залежності України від традиційних паливних ресурсів
можливе лише за допомогою розвитку та використання власної альтернативної
енергетики, яка у якості палива використовує місцеві ресурси (біоенергетика),
або взагалі не потребує паливної складової (сонячна, вітрова та мала
гідроенергетика). Показано, що Європейський Союз є одним із лідерів
запровадження альтернативної енергетики та відновлюваних джерел енергії та є
ініціатором створення багатьох організацій, які фінансують проекти, пов’язані з
використанням альтернативної енергетики. Серед них - Міжнародне агентство з
відновлювальних джерел енергії (IRENA).
Метою публікації є можливість показати важливість використання
альтернативної енергетики в Україні та країнах Європейського Союзу,
адміністративні методи та економічні механізми регулювання
природокористування, а також етапи співпраці України та Європейського
Союзу.
Відтак, одним з найважливіших завдань, які постали перед країнами
сьогодні, є пошук таких джерел енергії, які зменшуватимуть використання
традиційних енергоносіїв та залежність цих країн від імпорту. Нині питання
енергонезалежності для України доволі актуальне. Потенціал країни дає змогу
ефективно використовувати відновлювальні джерела енергії, передусім сонячну
та вітроенергетику, а також добувати біогаз для забезпечення країни енергією.
Діюча Енергетична стратегія України на період до 2035 року загалом відповідає
набутим обов’язкам України перед ЄС щодо відновлювальних джерел енергії, і
ставить за мету збільшення частки відновлювальних джерел енергії до 25 %
загалом до 2035 року.
Ключові слова: альтернативна енергетика; сонячна енергетика; вітрова
енергетика; біоенергетика; IRENA.
зокрема, нетрадиційних, що забезпечать незалежність від паливної енергетики.
Зниження енергетичної залежності України від традиційних паливних ресурсів
можливе лише за допомогою розвитку та використання власної альтернативної
енергетики, яка у якості палива використовує місцеві ресурси (біоенергетика),
або взагалі не потребує паливної складової (сонячна, вітрова та мала
гідроенергетика). Показано, що Європейський Союз є одним із лідерів
запровадження альтернативної енергетики та відновлюваних джерел енергії та є
ініціатором створення багатьох організацій, які фінансують проекти, пов’язані з
використанням альтернативної енергетики. Серед них - Міжнародне агентство з
відновлювальних джерел енергії (IRENA).
Метою публікації є можливість показати важливість використання
альтернативної енергетики в Україні та країнах Європейського Союзу,
адміністративні методи та економічні механізми регулювання
природокористування, а також етапи співпраці України та Європейського
Союзу.
Відтак, одним з найважливіших завдань, які постали перед країнами
сьогодні, є пошук таких джерел енергії, які зменшуватимуть використання
традиційних енергоносіїв та залежність цих країн від імпорту. Нині питання
енергонезалежності для України доволі актуальне. Потенціал країни дає змогу
ефективно використовувати відновлювальні джерела енергії, передусім сонячну
та вітроенергетику, а також добувати біогаз для забезпечення країни енергією.
Діюча Енергетична стратегія України на період до 2035 року загалом відповідає
набутим обов’язкам України перед ЄС щодо відновлювальних джерел енергії, і
ставить за мету збільшення частки відновлювальних джерел енергії до 25 %
загалом до 2035 року.
Ключові слова: альтернативна енергетика; сонячна енергетика; вітрова
енергетика; біоенергетика; IRENA.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vir.2019.46.0.11715
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.