МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧОЇ ГАЛУЗІ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Анотація
Досліджено актуальні проблеми лікувально-оздоровчої галузі Закарпатської обл. Окреслено головні аспекти, за якими проводять маркетингове дослідження цього регіону.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Голебський В. Кількісна оцінка Карпатського регіону. – К., 2002. – 113 с.
Великий А.П., Репін І.І. Стан економіки регіонів України та розвиток їх рекреаційних ресурсів // Туризм у ХХІ столітті: глобальні тенденції і регіональні особливості: Матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 10–11 жовтня 2001 р. – К.: Знання України, 2002. – С. 40–43.
Мацола В.І. Рекреаційно-туристичний комплекс України. – Львів, 1997. – 259 с.
Никишин Л.Ф., Коструб А.А. Туризм и здоровье. – К., 1991.
Федотенко О.С. Курорты и санатории Украинских Карпат. – М., 1988. – 287 с.
Щур Ю.В., Дмитрук О.Ю. Спортивно-оздоровчий туризм. Навч. посібник. – К.: Альтерпрес, 2003. – 232 с.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2007.34.2600
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)