СУЧАСНІ ЕКСКУРСІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЛЬВОВА
Анотація
Львів як туристичний напрям уже впізнаваний не лише в Україні, а й за кордоном. З кожним роком щораз більше туристів приїжджає до міста Лева, щоб побачити світову спадщину ЮНЕСКО на власні очі та відчути неймовірний колорит міста. Сьогодні туристи частіше цікавляться багатьма новими пам’ятками. Для багатьох гостей міста традиції регіону досі невідомі та дуже цікаві. Саме популяризація архітектурних і культурних цінностей може сприяти подальшому розвитку. Водночас це допоможе викорінити страх до відвідування України, який нині також є в багатьох гостей з інших країн, оскільки образ нашої держави з огляду на останні події (війна на сході України, незаконна анексія Криму) став значно гіршим. Туристичний бізнес міста часом не йде в ногу з побажаннями гостей і потребує нововведень. Це спонукало до широкого дослідження з використанням багатьох анкет для ліпшого розуміння туристичних процесів у Львові.
Для детального вивчення ситуації в місті розроблено спеціальну анкету-питальник для гостей міста, місцевих мешканців і працівників сфери туризму. Загалом опитано 900 респондентів – по 300 з кожної категорії. Наведено багато рекомендацій з метою поліпшення розвитку туризму у Львові. Розвиток екскурсійної діяльності у Львові сьогодні є еталонним для інших міст України, адже значне туристичне навантаження змушує місцеву владу та суб’єктів туристичної діяльності до пошуку оптимальних рішень і постійного вдосконалення сфери.
Сьогодні місто залучило чимало практик інших туристично розвинутих міст Європи, що дало позитивний результат, проте унікальність Львова свідчить про потребу виокремлення свого стилю надання екскурсійних послуг, який буде поєднувати закордонний досвід і власну оригінальну стратегію.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Безручко Л. С. Туризм у містах: суть, чинники та проблеми розвитку // Географія та туризм. Київ: Альфа-ПІК, 2017. Вип. 39. С. 45–53.
Гладкий О. В., Скляров О. А. Особливості формування та розвитку міського туризму в Україні // Географія та туризм. Київ: Альфа-ПІК, 2017. Вип. 38. С. 71–81.
Ешворт Г. Міський туризм: нестійкість в увазі // Прогрес в туризмі, рекреації, управлінні гостинністю. Лондон, 1989. № 1. С. 33–54.
Клапчук М. В. Туристичні інновації Львова // Туристичний, готельний і ресторанний бізнес: інновації та тренди [Електронне видання] : тези. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 7 квіт. 2016 р.) / відп. ред. А. А. Мазаракі. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. С. 149–151.
Мальська М. П., Гаталяк О. М. Туризм у містах : підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2018. 224 с.
Смирнов І. Г. Іміджмейкинг та брендинг туристичної дестинації (на прикладі міського туризму) // Наукові записки СумДПУ імені А. С. Макаренка – Географічні науки. 2017. Вип. 8. С. 154–174.
Туризм і місто: досвід, проблеми та перспективи: монографія / за заг. ред. І. М. Писаревського; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. Харків: ХНАМГ, 2011. 284 с.
Bock K. The changing nature of city tourism and its possible implications for the future of cities // European Journal of Futures Research. 2015. Vol. 3(1). Art. No 20. http://dx.doi.org/10.1007/s40309-015-0078-5
Львівська міська рада [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://city-adm.lviv.ua/
Нойєнфельдт Г., Розе О. Міський туризм як економічний фактор в Аахені. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://uni-goettingen.de/.
REFERENCES
Bezruchko, L. S. (2017). Tourism in cities: essence, factors and problems of development. Geography and tourism, 39, 45 –53. (in Ukrainian).
Hladkyi, О.V., & Skliarov, О.А. (2017). Features of forming and development of municipal tourism are in Ukraine. Geography and tourism, 38, 71–81. (in Ukrainian).
Ashworth, G. J. (1989). Urban Tourism: an imbalance in attention. Progress in Tourism, Recreation and Hospitality Management, 1. Belhaven, London, 33–54.
Klapchuk, M. V. (2016). Tourist innovations of Lviv. In A. A. Mazaraki (Ed.). Proceedings from International. scientific-practical conf. Tourist, hotel and restaurant business: innovations and trends. (Kyiv, April 7, 2016). Kyiv, 149–151. (in Ukrainian).
Malska, M. P., & Gatalyak, O. M. (2018). Tourism in cities: a textbook. Kyiv: Center for Educational Literature, 224 p. (in Ukrainian).
Smirnov, І. G. (2017). Imagemaking and Branding of Tourist Destinations (on Example of Urban Tourism). Scientific herald of Sumy State Pedagogical University named after А. S. Makarenko. Geographical sciences, 8, 154–174. (in Ukrainian).
Pysarevskyi, I. M. (Ed.). (2011). Tourism and city: experience, problems and prospects. Kharkiv, 284 p. (in Ukrainian).
Bock, K. (2015). The changing nature of city tourism and its possible implications for the future of cities. European Journal of Futures Research, 3(1). http://dx.doi.org/10.1007/s40309-015-0078-5
Lviv City Council.URL: http://city-adm.lviv.ua/
Neuenfeldt, H., & Rose, O. Urban tourism as an economic factor in Aachen. URL: https://uni-goettingen.de/.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2020.54.11823
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)