ПОТРЕБИ В СТРУКТУРІ МОТИВАЦІЇ УЧАСТІ МОЛОДІ В ДЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Анотація
Проаналізовано роль потреб у мотиваційній сфері громадської активності молоді.
Теоретично та емпірично обґрунтовано домінуючі потреби молодих людей, які є членами
громадських організацій у порівнянні з громадсько-пасивною молоддю. Згідно з результатами
дослідження, до таких потреб належать: потреби визнання, поваги та самоактуалізації, які є
вищими в учасників громадських організацій на статистично значущому рівні. Натомість у
молодих людей, які не є активними в громадській сфері, домінуючими є матеріальні потреби
та потреби безпеки. Емпірично доведено, що соціальна активність, зокрема спонтанна та
організована, є одним із способів задоволення потреб поваги, визнання та самоактуалізації.
Ключові слова: соціальна активність, спонтанна соціальна активність, організована соціальна
активність, громадська діяльність, громадські організації, мотивація, потреби.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.