ЖІНКА-СПОЖИВАЧ: ХТО ВОНА, КИМ ВОНА ХОЧЕ БУТИ І КИМ ВОНА НЕ МОЖЕ БУТИ ЯК СПОЖИВАЧ?

Joanna Byrska

Анотація


У статті досліджується вплив сучасного суспільства споживання на зміну становища і самопочуття жінки, а також цілий комплекс суспільних стосунків, які обумовлюються світоглядними орієнтаціями на цінності споживацтва. Розглянута проблема самоусвідомлення жінки, як споживачки, чого від неї вимагає сучасний світ з його ігровими спонуками та настановами на розваги і несерйозність. У світі споживання сформувався новий моральний імператив «веселої реальності», «забавної дійсності». Для жінки споживача дуже важливим є її професійний успіх і визнання від колег та суспільства. У цій ситуації на другий план перейшли цінності сімейного життя, родина стає чимось другорядним і навіть зайвим. Виникає орієнтація на життя «без дітей і родини», які розглядаються як такі, що несуть обмеження для свободи споживання і неперервності життєвих забав. Вважається, що жінка-споживач має бути вічно гарною (красивою), молодою і передусім здобувати успіх у професійній сфері. Але чи справді – це вичерпує наше людське розуміння щастя і покликання? Ключові слова: жінка, суспільство споживання, краса, покликання.

Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/2078-6999-2019-22-6

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.