СИТУАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СТРАТЕГІЇ САНАЦІЇ
Анотація
У статті розкрито механізм розробки комплексної маркетингової стратегії санації, що охоплює
стратегічну позицію, стратегічний стиль і стратегічну базу залежно від ситуативних чинників
впливу, які включають аналіз ринку й галузі, санаційний потенціал підприємства та його
конкурентну позицію. Змодельовано чотири комплексні базові типи стратегій з різним рівнем
ризику, що рекомендовано застосовувати у процесі проведення санації підприємства.
Ключові слова: санація, стратегія, стратегічна база, стратегічний стиль, стратегічна позиція,
санаційний потенціал, гомогенний тип галузі, гетерогенний тип галузі
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.