КОКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КНИЖКОВОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ

K. Indutna

Анотація


В роботі розглядається питання конкурентоспроможності книжкової продукції, чинники що на
неї впливають та шляхи її підвищення. Встановлено, що основними чинниками є якість,
маркетингові технології, доступність книги та її ціна. Автором розроблені та подані пропозиції
по підвищенню конкурентоспроможності вітчизняної книжкової продукції: використання
видавцями широкого спектру маркетингових технологій; заповнення вільних ніш на ринку, видання
масової художньої літератури; проведення всеукраїнських проектів та заходів з популяризації
читання, підвищення зацікавленості книгою; розвиток мереж книгорозповсюдження; перегляд
структури ціни на книгу; перегляд методів визначення ціни; державне фінансове забезпечення
технічного переоснащення поліграфічних підприємств.
Ключові слова: конкурентоспроможність, книжкова продукція.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.