СПОНСОРСТВО ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА

S. Bulionova

Анотація


Сьогодні першочерговим завданням будь-якого успішного підприємства є не стільки приваблення
нових клієнтів, скільки завоювання лояльності споживачів. Спонсорство допомагає підприємству
позиціювати себе у свідомості споживача як близьке йому за поглядами і життєвими цінностями,
дає змогу формувати імідж – а це вже довгострокові вкладення, які є частиною стратегії
розвитку. В статті розглянуто переваги, недоліки і особливості спонсорства на сучасному
українському ринку.
Ключові слова:Спонсорство, цільова аудиторія, маркетингові комунікації, бренд, зв’язки з
громадськістю, реклама


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.