МОДИФІКАЦІЯ МОДЕЛІ КУРНО З ВБУДОВАНОЮ
НЕРАЦІОНАЛЬНІСТЮ КОНКУРУЮЧИХ ФІРМ
Анотація
У роботі розглядається модифікована модель Курно дуополістичної
конкуренції з вбудованою нераціональністю конкуруючих фірм, що
виражається у їх заздрісній поведінці. Показано, що така заздрісна
поведінка не є цілком нераціональною для конкурентів і призводить
до збільшення їх прибутку у порівнянні з рівновагою у класичній
моделі дуополії Курно. Але зменшення нераціональності функції
задоволення конкуруючих фірм збільшує їх прибутки, а також
призводить до зростання задоволення споживачів.
Ключові слова: конкуренція, модель Курно, рівновага,
нераціональність
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.