ДЕРЖАВНИЙ ЛІЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ АКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ В
АГРОПРОМИСЛОВОМУ КОМПЛЕКСІ УКРАЇНИ

T. Moriak

Анотація


У статті простежено еволюцію та проаналізовано ефективність
державної підтримки лізингових відносин в агропромисловому
комплксі України. Незважаючи на перманентні зміни, скеровані на
удосконалення інституційного середовища функціонування лізингу в
аграрному секторі, доводиться констатувати низьку ефективність
діючого механізму для усіх суб’єктів лізингової угоди. Незначні
фінансові ресурси, які виділяються з державного бюджету не
мають суттєвого впливу на технічну та технологічну перебудову
заводів сільськогосподарського машинобудування. В свою чергу
сільськогосподарські товаровиробники, які орієнтовані на програми
державної лізингової підтримки, змушені купувати відносно дорогу
вітчизняну техніку низької якості. Розвиток лізингових відносин в
АПК стримує також недосконала нормативно-правова база,
нерозвинутність ринку фінансових послуг, низький рівень фінансової
дисципліни суб’єктів лізингової угоди.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.