МЕТОДИКИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ
МЕНЕДЖМЕНТУ

A. Hryshchuk

Анотація


Оцінка ефективності – важливий інструмент управління
комунікаційними процесами, що дозволяє використовувати основні
управлінські функції в комунікаціях. У статті пропонується
розробка і використання комплексної методики оцінки ефективності
комунікацій в рамках конкретної організації, що дозволяє отримати
багатосторонню картину комунікаційної діяльності, визначити,
наскільки ефективно задоволені інформаційні та комунікаційні
потреби як керуючої, так і керованої підсистем, а також
зовнішнього середовища, і на цій основі приймати обґрунтовані
рішення з розвитку комунікаційної системи організації в
пріоритетних напрямках.
Ключові слова: комунікації, інформаційне забезпечення,
ефективність комунікаційного процесу, комплексна методика оцінки
ефективності комунікацій, комунікаційний профіль.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.