ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ
ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ У КРИЗОВИЙ ТА ПОСТКРИЗОВИЙ ПЕРІОДИ

Yu. Masyuk

Анотація


Розглянуто проблеми стратегічного управління у туристичній сфері,
методи їх вирішення в умовах кризового та посткризового періодів.
Наголошено на важливості виділення стратегічних бізнес-одиниць
при диверсифікації роботи підприємств. Виділено та
охарактеризовано джерела формування конкурентних стратегій у
даній сфері.
Ключові слова: стратегія, стратегічне управління, бізнес-стратегії,
стратегічна бізнес-одиниця (СБО), конкуренція, туристична
компанія, туристичний продукт, туристична послуга, туристична
галузь, криза.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.