СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ
ПОЛІТИКИ СУБ'ЄКТІВ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ

I. Purska

Анотація


Розглянуто організаційний механізм формування та управління
збутовою політикою суб’єкта міжнародного туризму. Значна увага
приділяється методам збуту в міжнародному маркетингу, а також
технологіям формування оптимальної довжини та ширини збутового
ланцюга. Висвітлено питання управління каналами збуту в міжна-
родній туристичній діяльності суб’єкта підприємництва.
Ключові слова: міжнародна збутова політика, дистрибуція, міжна-
родні канали збуту, методи розподілу, довжина/ ширина збутового
ланцюга, суб’єкти міжнародного туризму, в’їзний/виїзний туризм.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.