УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СУБ’ЄКТІВ
ПІДПРИЄМНИЦТВА ЯК ОБ’ЄКТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ

I. Zhuk

Анотація


Досліджено теоретичний зміст поняття ,,маркетингове управління
діяльністю підприємництва”. Обґрунтовано значущість методології
системного підходу до управління маркетингом як необхідної умови
визначення практичних орієнтирів успішної діяльності підприємства на
ринку. Викладено теоретико-методологічні засади трактування змісту
поняття ,,управління маркетинговою діяльністю”.
Ключові слова: маркетинг, ринок, попит, управління маркетингом,
маркетингове управління, маркетинг-менеджмент, суб’єкти підпри-
ємництва.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.