СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНОГО РИНКУ
В УКРАЇНІ

Iryna Paslavska

Анотація


Стаття присвячена питанням дослідження особливостей історичного
розвитку рекламного ринку в Україні, його сучасного стану та
перспектив зростання.Актуальність вибраної теми полягає в особливій
ролі рекламної діяльності та комунікаційного процесу, що її зумовлює, в
умовах фінансово-економічної кризи та стагнації товарних ринків.
Стан та тенденції рекламно-комунікаційного ринку мають важливе
значення, оскільки вони відображають рівень розвитку виробництва та
товарного ринку, а також є стимулюючим фактором для їх
удосконалення.
Ключові слова: реклама, рекламна діяльність, рекламно-комунікаційний
ринок.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.