НЕФОРМАЛЬНА ЗАЙНЯТІСТЬ І ОСВІТНЯ ПРАЦЯ: ВИКЛИКИ, ТРЕНДИ, ПЕРСПЕКТИВИ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНИХ ЗМІН РИНКУ ПРАЦІ

Uliana Sadova, Andriy Arterchuk

Анотація


Анотація. Метою статті є визначення особливостей розвитку освітньої праці як підвиду неформальної зайнятості населення з набором інструментів регулювання останньої в контексті повоєнного відновлення економіки України. У дослідженні використано методи аналізу та синтезу, порівняння для виявлення спільних та особливих рис неформальноїзайнятості й освітньої праці на ринку праці. Результати дослідження показали, що в Україні актуальність досліджень проблем зайнятості робочої сили є надзвичайно висока як з позиції повоєнної відбудови економіки держави, так і вдосконалення методологічних засад аналізу та оцінювання нових форм і моделей організації соціально-трудових відносин загалом. Сформульовано висновок, що освітня праця є органічною складовою концепції неформальноїзайнятості і може відігравати помітну роль в повоєнній стабілізації ринку праці України та підвищенні добробуту носіїв послуг робочої сили.

Ключові слова: ринок праці, неформальна зайнятість, робоча сила, освітня праця, оплата праці, робочий час.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.