СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ПОСТПАНДЕМІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ

Mykola Matveyev, Evelina Kulchytska, Diana Ziubryk

Анотація


Анотація. Метою статті є визначити зміни у використанні стратегій цифрового маркетингу після пандемії COVID-19. У дослідженні використано такі методи: аналіз вторинних даних, контент-аналіз, порівняльний аналіз, огляд літератури, аналіз тенденцій ринку, кейс-стаді. Вивчено ключові зміни у споживчих звичках, включаючи зростання онлайн-покупок, збільшення часу, що проводиться в інтернеті, та підвищений попит на персоналізацію. У статті розглядаються ключові аспекти та стратегії цифрового маркетингу: персоналізації контенту, омніканального підходу, використання відео-маркетингу, оптимізації для мобільних пристроїв та впровадження технологій штучного інтелекту й автоматизації. Аналіз статистичних даних показав, що за останні п’ять років цифровий маркетинг значно змінився під впливом технологій, змін споживчих навичок та пандемії COVID-19. Глобальні витрати на цифрову рекламу зросли з $283 млрд 2018 року до $626 млрд 2023 року. Частка електронної комерції у роздрібній торгівлі збільшилася з 14% до 22%, а мобільний трафік досяг 60% від загального обсягу. Відеоконтент становив 82% інтернеттрафіку, а понад 70% компаній впровадили штучний інтелект для аналізу даних та автоматизації маркетингу.

Ключові слова: цифровий маркетинг, стратегії, пандемія COVID-19, омніканальний маркетинг, відео-контент, штучний інтелект, персоналізація, мобільний формат.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.